Januari 2020

Meer keuze naarmate de productreeks van Hyster Europe wordt uitgebreid

Hyster Europe breidt zijn aanbod voor klanten uit en introduceert een nieuwe serie vorkheftrucks voor algemene toepassingen en magazijntrucks die zijn ontworpen om aan de reële eisen van een brede waaier activiteiten tegemoet te komen.

Maart 2020

Nieuwe Hyster®-pallettrucks en stapelaars voor algemeen gebruik in magazijnen

Hyster Europe breidt zijn aanbod magazijntrucks uit met de introductie van een nieuw eenvoudig en kostenefficiënt aanbod van palletstapelaars en stapeltrucks voor algemene toepassingen.

“We breiden ons bestaand aanbod aan magazijnproducten uit, zodat u over een nog grotere keuze beschikt bij het kiezen van apparatuur die aan uw specifieke toepassingsbehoeften voldoet”, zegt Rob O’Donoghue, Directeur Solutions – Europa, Midden-Oosten en Afrika voor Hyster. “Deze extra opties zijn eenvoudige, voordelige heftrucks die geschikt zijn voor vele algemene toepassingen, maar vooral voor laag intensieve toepassingen.”

De nieuwe Hyster® P2.0UT S platformpallettruck met een capaciteit van 2,0 ton en variabele snelheidscontrole is ideaal voor pallettransport over korte en lange afstanden. De kleine draaicirkel maakt de truck geschikt voor het laden en afladen van vrachtwagens. Elektrische sturing is als optie beschikbaar.

Voor het stapelen van pallets in het magazijn en pickingactiviteiten kan nu voor de nieuwe “no-nonsense” Hyster® S1.5UT loopstapeltruck worden gekozen. De verschillende mastopties omvatten een 2-delige NFL tot 3,5 meter en 3-delige FFL tot 5,6 meter en het lage zwaartepunt verbetert de stabiliteit op volledige hoogte.

“Deze nieuwe, praktische Hyster®-magazijnapparatuur biedt lage bedrijfskosten en een betaalbaar alternatief om te voldoen aan de algemene vereisten voor magazijnactiviteiten", aldus Rob. "Eenvoudige elektronische componenten maken probleemoplossing en onderhoud efficiënter.”

De UT-heftrucks zijn duurzaam, toepassingsgericht en worden geproduceerd volgens de Hyster®-kwaliteitsnormen en met robuuste onderdelen voor een lange levensduur. De trucks zijn uitgerust met onderhoudsvrije AC-motoren, zijn waterdicht en stofbestendig en gebruiken CANbus-technologie voor vereenvoudigde bekabeling. Verschillende opties zijn een ingebouwde lader en een zijdelingse batterijwissel.

De nieuwe Hyster® P2.0UT S pallettrucks en S1.5UT stapelaars zijn een uitbreiding op het brede en bekende aanbod van Hyster®-magazijntrucks en genieten van dezelfde ondersteuning van het wereldwijde netwerk van lokale Hyster®-distributiepartners.

Beide heftrucks zijn nu verkrijgbaar. Ga naar www.hyster.com voor meer informatie of om een lokale Hyster®-dealer te vinden.

Wij kunnen u helpen om de juiste oplossing te vinden

Praat met onze industrie-experts

Contact met ons opnemen